今天接到"大佬"的一個緊急任務, 就係要我明天(1/4)和星期日陪客到Disneyland和Ocean Park玩, 初時都幾開心既, 不過想深一層就開始緊張兼驚青, 我平日都係對內, 都未試過真正面對客戶既, 依家不單只要我一對三(因為客是個女的, 帶了姨甥和媽媽來香港玩), 還要是北京人, 講國語的, 我真係由嗰心都震出來, 加上臨急臨忙, 她們酒店又未訂, Disneyland飛又未訂, 我又未去個嗰度, 最後仲要俾我聽到"阿太"同"大佬"講:[佢掂唔掂唔o架, 大客嚟過喎 ...............], 呀!!!  點算好呀? 當然呢d係心底話啦, 把口就更係話:["阿太"咪咁睇少我喎! 我得o架喎.........he he ha ha]  
 
明天會點呢? (待續......)
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()