close
我唸我實在太悶啦, 所以先至會鍾意返工多過放假, 不過晚晚做到咁夜都唔係辦法,
咁樣好易殘o架嘛! 希望又開始返學會好D啦 ! 唉 .......
 
 
最近公司嚟咗位新同事, 叫"WC", 因為佢嗰英文名同公司某高層"神秘人"一樣, 所以我哋
 
都唔係好鍾意叫佢嗰名, 因此我就以"WC"做佢既代號, 不過我估呢嗰同事遲早會發現我哋
對佢嗰名有d怪怪既反應, 我唸都係要搵嗰機會同佢講呢嗰"秘密"先得. 
 
 
依家已經兩點幾啦, 不過仲未想去瞓, 點算呢?  又得番5嗰鐘頭瞓喳, 第二朝知唔知醒呢..............
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()