今日終於睇咗"大丈夫 2"啦, 的確好好笑, 不過講真, 睇得都有少少尷尬架, 因為內容始終都幾"成人"嘛! 不過又真係幾真既. 雖然自己未結婚, 亦都無男朋友, 不過實在聽過唔少呢啲故事(聽收機就聽到唔少人打上去講啦!), 所以都真係覺得一個男人好難只對住一個女人囉(但當然我希望自己真係咁好彩遇到啦, 而我身邊既朋友既老公亦大部份係好好先生既). 不過套戲雖然係好好笑, 但係睇到尾段我反而有少少眼濕濕囉 (真的是少少啫, 唔好笑我發神經呀!), 因為班女人所講既說話又真係聽到我有啲感動, 唔.......同埋有啲........, 唔好誤會, 我並唔係遇到啲咁既事, 只不過覺得做女人真的不易, 尤其是和另一半相處. HeHe......我都真係覺得自己有啲short short 地, 睇笑片睇到咁感慨, 儍儍地 ~ 呵呵呵.
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()