有一天在收音機聽到一把熟悉的聲音, 但又覺得沒理由會是她吧, 因為實在太過......奇怪了, 亦可謂創新.
不過我聽時不其然給她的聲音演繹所感動呢, 好一首特別的 featuring 歌曲啊!!
 
三千年前 - 十二金釵 featuring. 李香琴.關淑怡
 
再見 唔好怪我第一句就同你講再見
因為我真係專情來同你道別咖

你唔講 淨係聽我講 陣時個世界好安靜
冇而家咁嘈 襯得我特別吱喳 特別開心
我記得 同你去睇日落
你會響我耳仔邊講 你講得好細聲
其實我一都聽唔清楚咖
不過 我好鍾意聽你噉樣同我講
以後 再冇人噉樣同我講喇
因為你話畀我知 你要走喇
忽然間 經過好多年
我冇再睇過日落

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了顏臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不變

我記得 你同我去過每一個地方
地方 通通留我心裡面
我唔會講
我老喇 我只係會講
我度太耐 時間耐
難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘
又會睇住 無聲無息咁樣消失
我點解要走
我先兩日 唔知諗緊乜
無端端走去睇日落
個日落 就同我記得陪住你睇個樣一樣
不過就算我點樣裝出若無其事
我都冇辦法唔承認
我失去實在太多喇

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了顏臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不變

我要走喇
如果你記得返我係邊個
我知道
你一定會 好唔捨得我
仲會好掛住我咖
再見

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()