今次真係好特別, 我去咗"大伯"屋企燒野食, 究竟幾耐無見過面呢? 真係好耐好耐, 平時連新年都無跟去拜年, 真係無乜機會見面. 就好似講番起, 原來上次見我個"細佬"(佢個大仔), 已經係佢結婚既時候, 但原來佢已經結咗婚七年喇! 真誇張!! 今次好齊人, 因為係慶祝我阿叔(即係我阿爸, 識我既就會明)同佢大佬既生日生日蛋糕, 所以幾家人都有到, 今次仲打破傳統, 唔係去酒樓食飯, 而係攪BBQ, 都係因為咁我先有興趣去. 其實我平日都無乜參予我阿叔這邊親戚的聚會, 可能心底裡始終覺得有啲分別, 反正一直都無兩句, 所以都唔會主動去"認識", 不過有時都會覺得, 拉埋都算係親戚, 有時候還是應該出現吓既! 沉思
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()