上次都寫過有關對facebook的感覺, 今日梗加覺得佢係無孔不入, 因為今日連我阿head都問我facebook既野呀!! 佢話有好多朋友都叫佢join, 所以佢都忍唔住問我究竟點玩, 我就開我個profile俾佢睇啦, 同埋解釋俾佢知個大慨. 其實除咗我阿head都對facebook有興趣外, 我睇報紙都睇到唔少關於facebook既報導, 有公司用嚟請人, 有議員用嚟拉票宣傳, 用途真係好廣泛. 不過講到尾, 我都係覺得裡面有太多application幾無聊喇, 所以始終未領略到佢既"迷人"之處呢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()