前晚收到一個朋友既來電, 佢同我傾咗好多關於佢自己既感情問題, 內容係乜嘢就唔方便講啦, 但最後我同佢傾到半夜三點幾. 佢成晚講得最多既除了有關件事本身既內容外, 我最有印象係佢形容我既兩句話, 佢不斷讚我係一個"好女仔", 但同時又話我係一個"好兄弟", 聽落好似有啲矛盾, 但又係事實喎! 講到呢度我要事先聲明, 我對呢位朋友無乜嘢"非分之想", 所以佢話當我係好兄弟其實無乜問題, 不過就令我不其然係度諗, 我係未要檢討一下自己呢? 點解好似個個男仔都當咗我係"好兄弟"呢? 莫非我真係咁男仔頭? 但其實我既外表可以話係百分百女仔喎, 不過可能係我平日說話同舉止都唔係斯斯文文果種, 份人又比較爽, 總給人"強硬"的感覺, 不是小鳥依人那種, 所以我一直都覺得我唔係受男仔歡迎既個種女孩子. 以前我都有諗過想改變自己, 學吓人哋, 例如講嘢溫柔啲, 聲音提高啲, 不過我發覺你唔係咁樣既人, 就點學都唔會似既. 其實每個人都有佢既形格, 既然我不是屬於那種形格既, 勉強也無用, 唯有繼續做住好兄弟先啦, 相信總有人會欣賞我這種形既! (P.S.其實我都可以好"女仔"架, 不過就真係要睇吓對住邊個啦!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    PandaPoPo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()